dimarts, 24 de març del 2009

Conclusions PAC 1.3




S'ha vist amb aquest treball que sí es poden representar en un mapa conceptual els principals conceptes estudiats. Si bé és cert, que falten per representar certes idees que han sorgit al debat que només he pogut explicar amb claredat amb els comentaris posteriors per a que el mapa no resultés massa enrevessat (al mapa només es mencionen que les relacions de poder dominen el conjunt de les relacions humanes però falta matisar-ho; també que l'educació interacciona amb el conjunt CTS i les TIC suposen canvis per a aquesta, però només amb l'explicació posterior queda clar de quina manera afecta).

He de comentar també que el procés d'elaboració d'aquesta PAC ha estat molt interessant. A part de que les tasques mencionades a la introducció eren molt adequades per a treballar els conceptes d'una manera progressiva, aquest treball m'ha permès conèixer el programa CmapTools, que considere molt interessant i m'ha ajudat a endinsar-me en l'elaboració de mapes conceptuals, que no estic acostumat a fer sevir i pense que a partir d'ara utilitzaré molt més. També m'ha permès conèixer una mica més el món dels blocs (fins ara només havia estat lector ocasional, però mai m'havia parat a pensar com crear-ne un). Així, tot plegat, m'ha aportat uns coneixements conceptuals molt interessants i uns procediments també molt útils.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada